Източник: www.citroen.bg
Една година след успешното лансиране на CITROEN DS3 и рекламната кампания Анти-ретро, CITROEN разработи за модела DS4 кампания, която съответства на неговия характер. CITROEN DS4 е представен като автомобил за хората които имат смелостта да бъдат различни и да казват не…
Със стил на купе и четири врати, CITROEN DS4 преобръща традиционните разбирания. Целевите клиенти на това ново архитектурно решение са хора, които не правят компромиси. Те харесват линията на автомобилите купе, но не биха се лишили от удобствата на автомобил с пет врати, възможността на борда спокойно да пътуват пет души, лесния достъп до предните и задни места и просторния багажник. Таргетът включва и хора, които търсят нови автомобилни усещания и по-висок поглед на пътя, стил SUV.
Марката CITROEN и рекламната агенция H създадоха рекламен клип, базиран на философията за автомобила. CITROEN DS4 утвърждава своя характер: той освобождава своите притежатели от оковите на автомобилните традиции, прави ги уникални и горди. С няколко думи, DS4 е автомобил за тези, които не обичат да казват на всичко ДА (anti-Yes Man).
Рекламната кампания на CITROEN DS4 започна на 17 май в интернет пространството (на www.ds4.citroen.com) и фен страницата на Марката Facebook. Тя ще продължи от 25-ти до 27-ми май с филма "Baby, в който едно бебе видимо се наслаждава да казва твърдо не на всичко. Втората фаза от кампанията ще стартира през юни и ще включва преса, телевизия и постери. Графиките са разработени от Tom Khan.
DS4 ще бъде изложен в шоурумите през юни. Второто творение от DS линията напълно следва нейната философия, като предлага радикални решения по отношение на дизайн, усещания, стил и изисканост.
Вижте рекламните клипове: www.facebook.com/citroen.bg (отворете секция video)
***
Марката CITROEN
Динамична и креативна марка, CITROEN лансира през 2010 година, DS3, първият модел от своята отличителна линия, която ще се обогати тази година с моделите DS4 и DS5. С повече от 90 години на креативната технология, CITROEN предлага в своята гама два автомобила 'Full Electric', оборудвани с технологията micro-hybride e-HDi и скоро с 'Full hybrid'- HYbrid4. Марката се обновява също и в областта на услугите със CITROEN MULTICITY, нейното предложение за мобилност. CITROEN, това са 10 000 точки на продажба, 11 500 сътрудници, присъствие в 80 държави и 1 460 000 продадени автомобила през 2010 година.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!