General Motors се отказва от платена реклама във Facebook, но продължава да ползва безплатните ресурси на социалната мрежа. Представители на автомобилния гигант не коментират решението, но по неофициални данни причината за отказа е в това, че GM не е доволен от нивото на ефективността на рекламата Според оценките на анализаторите през 2011 г. GM е похарчил за реклама приблизително 1,1 млрд. долара, като по този начин става третият най-голям рекламодател във Facebook след Procter&Gamble и AT&T. За реклама в други онлайн-ресурси GM е платил значително по-малко: 271 млн. долара.
Междувременно най-заначителна ефективност на излъчването на банера извън Facebook, в частност, е в приложението AdSense на Google. Ползователите на страницата във Facebook са регистрирали едва половината от кликванията в рекламата по време на излъчването й в сравнение с един средностатистически сайт, което всъщност е ключовият параметър за ефективността на онлайн-рекламата.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!