Prius V има увеличено с почти 80 мм междуосие, 150 мм повече дължина, 75 мм в плюс височина и 25 мм повече широчина в сравнение със стандартния Prius. "Доста от нашите клиенти ни казаха, че харесват доста неща в Prius, но им е нужно повече пространство в колата. Затова ние осигурихме в Prius V 58% повече от него в сравнение със стандартния вариант" - съобщават от Toyota.
По времето, когато името Prius стана синоним на думата хибрид, доста от заинтересуваните купувачи се отказваха, защото колата не предлагаше достатъчно място за багаж. Идващият Prius V е доста обемист и предлага вътрешен обем по-голям от този на масовите кросовъри и компактни SUV-та.
Колата е малко по-тежка и малко по-слаба в аеродинамично отношение, което й струва намаление на икономичността с 16% в сравнение със стандартния Prius. Предимствата са в доста повечето товарно пространство и въздух в автомобила, при запазване динамичните качества на базовия автомобил.
Prius V идва стандартно с 16-цолови джанти, круз-контрол, седем въздушни възглавници, халогенни светлини, "умни" чистачки, автоматичен климатик, защита от крадци с "умен" ключ, пълен електропакет на стъклата, огледалата и заключването, аудио система AM/FM/CD с Bluetooth, USB и iPod свръзване.
Задният ред седалки може да се регулира по място в рамките на 15 сантиметра, а гърбът им се накланя до 45 градуса. Панорамният покрив е екстра и е направен от специален поликарбонат, който печели 40% намаление на масата в сравнение със същия стъклен покрив и възпрепятства повече слънчевото нагряване на вътрешността от стъклото.
Моделът е първият на Toyota предлагаш като опция телематичната система EnTune, свързваща колата с Bing, Pandora, OpenTable и подаваща данни за времето, трафика и спорта. Prius V също така генерира нисък бръмчащ тон при каране на ниска скорост в градски условия, зa да предупреди пешеходците че е наблизо.
Вариантите на колата за Япония и Европа ще предлагат и трети ред седалки, като от Toyota очакват Prius V да добави от 15 дo 20% нарастване в продажбите на Prius. Заради земетресението японския и евровариант ще закъснеят, но японците полагат всички усилия за навременното лансиране на колата в Щатите, където целта им е да постигнат продажби от 60 000 Prius V годишно.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!