Непосредствено след IAA Hannover Пловдивският панаир е първото изложение, на което автомобилът дебютира в Европа.
Ударно присъствие на лекотоварната дивизия на Volkswagen на панаира в Пловдив. Успоредно с представянето на новите Caddy и Multivan за първи път в локално изложение за цяла Европа новият хедлайнер на марката ще бъде показан у нас. Новият пикап Amarok ще може да бъде разгледан подробно на щанда на Volkswagen по време на Пловдивския панаир от 27 септември до 3 октомври 2010. Моделът дава начало на четвъртата продуктова линия на Volkswagen Лекотоварни автомобили след Caddy, Transporter и Crafter и има огромен потенциал да се бори за лидерство в продажбите в сегмента на еднотонните пикапи. При разработването му са взети предвид най-важните конструктивни трендове в този клас автомобили и масирано е приложен високотехнологичният ноу-хау на Volkswagen, свързан както с развитието на пълноприводни системи за тежки условия, така и на автомобили с висока функционалност и универсално приложение както за работа, така и за свободното време и развлечение.
Amarok бе официалният съпровождащ автомобил на тазгодишното издание на Рали Дакар. Той премина по невероятен начин всички етапи на дългото близо 9000 км и високо до 4500 м надморска височина трасе през Аржентина и Чили и с това покори безапелационно най-тежкото автомобилно рали в света.
Моделът ще се предлага на българския пазар с двигатели 2,0 TDI Common-Rail от последно поколение и две мощности – 122 к.с. и във вариант с BiTURBO, чиято мощност възлиза на 163 к.с. като въртящите моменти са съответно 340 Нм и 400 Нм. Освен покриването на най-строгите в момента емисионни стандарти ЕВРО 5, моделът ще може да предложи благодарение на двигателния си даунсайзинг завидно ниски стойности на разхода на гориво, както и на емисиите на СО2.
За първи път в сегмента Amarok ще предложи освен стандартната схема за задвижване на един пикап от такъв клас (задно с допълнително включване на преден мост и понижаващи предавки) и нова система - за перманентно задвижване на четирите колела. Предлагат се и два типа окачване – комфортно и Heavy Duty, с което на практика може да се отговори на изискванията на изключително широк кръг клиенти.
Първите активни доставки на автомобила у нас ще започнат от началото на 2011 г. Непосредствено след старта на продажбите на вариантите с двойна кабина Amarok ще бъде разширен като предлагане и с вариант на единична кабина. Ширината на каросерията на този автомобил ще позволява дори напречно натоварване на евро-палети. Абсолютен рекорд е поставен по отношение на разполагаемото вътрешно пространство в кабината.
Volkswagen залага изключително силно на лайфстайл представянето на модела; автомобилът е замислен и конструиран съгласно всички ценности на марката, но преди всичко – най-високо качество и надеждност, здравина, икономичност и дълготрайност, непреходен, но агресивен дизайн и топ оборудване като серия – в случая независимо от нивото на оборудване: ESP, предни и странични въздушни възглавници, асистент за потегляне по наклон, асистент при спускане, възможност за пълен механичен блокаж на задния диференциал - независимо от избора на кинематичната схема; механична или напълно електронна климатизация в зависимост от избрания вариант, фабрично аудио-оборудване с МР3-възпроизвеждащи системи и много други.
Volkswagen залага освен това и на богата гама оригинални аксесоари, които да приспособят автомобила към индивидуалните нужди на който и да е сегмент от клиентите. Предвидени са както няколко версии за тежко оф-роуд изпълнение и защити под и по каросерията, така и стилизиращи пакети, хард-топ предложения, многобройни решения за изпълнение или допълване товарната зона, навигационни допълнения и много други.
Вносителят планира възможност за предпремиерно тестване на модела след приключване на изложението, което ще премине навсякъде, където марката официално е представена с дилърство.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!