Леко подобреният модел е с обновена предница, елементи в цвета на купето и 17-цолови алуминиеви джанти. Топ версията SX примамва клиентите с хромиран накрайник на ауспуха, задни LED светлини и 18-цолови алуминиеви джанти.
В салона на базовия модел има климатик, волан, с възможност за регулиране във височина и дълбочина и електрически стъкла. Към допълнителното оборудване са включени информационно-развлекателна система UVO и пакет Convenience Plus, включващ шофьорска седалка с регулиране в осем направления, волан, облицован в кожа и аптечка. Следващият пакет - EX добавя кожени седалки и двузонов климатроник. И накрая, SX предлага всичко, изброено досега, плюс предни седалки с подгряване и охлаждане, педали от неръждаема стомана и прагове с осветление.
Под капака се крие един от следните двигатели:
2,4-литров, 4-цилиндров MPI (175 к.с. и въртящ момент 229 Нм)
2,4-литров, 4-цилиндров GDI (191 к.с. и въртящ момент 245 Нм)
3,5-литров V6 (276 к.с. и въртящ момент 336 Нм)
Независимо от избора на двигател, скоростната кутия е шестстепенен автоматик. Стандартно моделът е с предно предаване, а задвижване 4х4 се предлага като опция.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!