И не само. Но, първо, расовите „кабриолети с нежни имена“, Ferrari 458 Spider срещу McLaren MP4-12C Spider. Италия срещу Англия. Атмосферният 4,5 -литров V8 срещу 3,8-литровия V8 битурбо. 570 к.с. срещу 625 к.с. Том Форд сваля покривите и вдига оборотите по приказния вит асфалт над Монако в сладко търсене на отговора „Кой e по-добрият Spider?” Сърцето му бие лудо, ушите му пищят.Сам Филип пък кара много по-практични автомобили, комбита, със същата цел да излъчи победител. Доста специални комбита обаче, немски, едното с 560 к.с., другото с 557. Сам изкарва бруталните Audi RS6 и Mercedes-Benz E63 AMG в „шумна нощ, свята нощ“, на разходка със 70 м/сек или 250 км/ч по неограничените аутобани. Неограничено Audi може да догони 305-те км/ч, а без усилия и двете хиперкомбита догонват цени от над 200 000 лв.Дотук, сериозни суми, като имаме предвид и двата Spider-а струващи по близо половин милион лева всеки. Което ни накара да се замислим кой е най-достъпният начин за докарване до онова полунаркотично адреналинно състояние чрез каране/шофиране. Сетихме се за Renault Twingo R.S., малката, фамозна и твърда „осичка“ на RenaultSport с нейните 133 к.с. Супер, но срещу кой да я изправим? Друга джобна ракета? Не успяхме да се сетим, докато в главите ни не изгря един „стършел“, този на Honda. Вярно, с две гуми по-малко, но 100-конният Hornet 600 бе идеален опонент на R.S. за градската джунгла. Иван Монев и Христо Мишков ги срещнаха на покрива на столичен мол, за да измерят остротата на техните жила. Разрази се яростен спор, решен с (легална) гонка по етажите (на паркинга, не вътре), продължила и отвън.И за да е абсолютно биткаджийска рубриката „Гиър“, имаме още „Бензин срещу дизел“, „Задно предаване срещу 4x4“, както и един много любопитен материал за великите противопоставяния в моторните спортове. Там е спорът между Джеймс Хънт и Ники Лауда, Шумахер се изправя срещу... всички, плюс още няколко бомбастични дуела от историята.Бъдещата автомобилна история обаче предричаме с рубриката „Новини“ още в началото на списанието. Запознаваме ви с новото издание на баварския SUV-бестселър BMW X5, който идва с изненадващи модификации. Aston Martin V12 Vantage S пък идва с 330 км/ч, превръщайки се в най-бързия Aston след One-77, a Renault загатва за бъдещето на малките „осички“ със супер якия Twin`Run Concept. И накрая на съдържателните подсказки от брой 81, разхлаждаме коси и страсти с Jaguar F-Type и BMW Z4 от секцията „Тест“. Не противопоставяме двата роудстъра, а просто ги караме. Без Стиг. Който е зает да мери сили с ASIMO, роботът на Honda. Всичко това и още много само в брой 81 на BBC TopGear България. Двубойният брой! Приятно четене приятели!
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!