Nissan разкри подробности за възраждането на марката Datsun, която няма да се предлага в Западна Европа. Целеви пазари за нея ще са Индия, Индонезия и Русия, където търсенето на бюджетни автомобили се увеличава.
Топ мениждър на компанията е заявил пред Auto Express (англоезичното издание на Auto Bild), че Datsun ще бъде „народна марка“ и ще се търси от тези, които в момента нямат кола, или се придвижват с мотоциклет. Автомобилите от гамата щели да бъдат средно с около 30% по-евтини от базовите „нисани“.
Припомняме, че при пускането на бюджетните модели на Dacia, също не се предвиждаше те да се предлагат на пазара в Западна Европа, но след небивалия успех на Logan, производителите преосмислиха стратегията си.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!