BMW представя новото BMW Серия 3 Туринг. С удължената си с 97 мм каросерия и увеличеното с 50 мм междуосие новото то предлага просторен гъвкав интериор. Пътниците на задните места се радват на 17 мм повече място за коленете и 9 мм повече пространство над главите
С увеличената си с 35 до 495 литра вместимост на багажника новото BMW Серия 3 Туринг поставя нов рекорд в своя сегмент. Над товарния ръб с височина само 62 см, който е защитен от лайстна от неръждаема стомана, могат да бъдат пренасяни до 7 стандартни каси с напитки или три части за голф.
Облегалката на задната седалка серийно е разделена в съотношение 40:20:40, което позволява постепенно увеличаване на вместимостта на багажника до максималните 1500 л.
Интериорът на новото BMW Серия 3 Туринг е идентичен с този на представения наскоро Седан.
Допълнителни акценти по отношение на дизайна на каросерията и интериора на новото BMW Серия 3 Туринг се поставят от опционалния М Спортен пакет.
При въвеждането на пазара на новото BMW Серия 3 Туринг то ще се предлага с три еластични и икономични двигатели, които работят с актуалната технология BMW TwinPower Turbo. Освен новият 4-цилиндров бензинов двигател за BMW 328i Туринг и модернизираният двулитров дизелов двигател на BMW 320d Туринг оптимизираният 6-илиндров дизелов мотор на BMW 330d Туринг също ще гарантира спортна динамика на управлението при значително намалени разход на гориво и нива на вредните емисии. Всички двигатели отговарят на нормата за вредни емисии EU5, а дизеловият агрегат на 320d опционално може да бъде оптимизиран до изискванията на EU6.
Моделите с механична скоростна кутия се оборудват с индикатор за превключване на предавките, който в комбинация с новия режим ECO PRO позволява максимална икономия на гориво. При 8-степенната автоматична трансмисия значителният потенциал за икономии се осигурява от минималното приплъзване в хидротрансформатора, високият коефициент на полезно действие, ниските загуби от триене и интелигентното управление на трансмисията. В сравнение с 6-степенната автоматична трансмисия на предишния модел разходът на гориво на новото BMW Серия 3 Туринг е по-нисък с 10 до 15 % в зависимост от двигателя. Друга технология от BMW EfficientDynamics, включена в серийното оборудване, е регенерацията на спирачната енергия.
Един от акцентите в новото BMW Серия 3 Туринг е и многоцветният Head-Up дисплей от най-ново поколение, който проектира всички важни данни за пътуването в брилянтна резолюция на предното стъкло в зрителното поле на водача.
Активният автопилот ACC с функция Stop&Go допълва функционалността на комфортните опции. ACC Stop&Go позволява комфортно движение по магистрали и междуградски пътища с желаната дистанция до движещите се отпред автомобили и регулира скоростта до състояние на покой в натоварен трафик.
В края на 2012 г. гамата от двигатели на новото BMW Серия 3 Туринг ще бъде допълнена с три двигателя, които вече се монтират при седана. Всички двигатели са още по-икономични и екологични от предшествениците си. При BMW 320i 2,0-литровият 4-цилиндров бензинов двигател с технология TwinPower Turbo развива мощност 135 кВт/284 к.с. при 5000 об/мин и макс. въртящ момент от 270 Нм още при 1250 об/мин. При новото BMW 318d Туринг дизеловият двигател развива 105 кВт/143 к.с. при 4000 об/мин, макс. въртящ момент е 320 Нм и е на разположение между 1750 и 2500 об/мин. Особено икономично настроеното BMW 316d Туринг развива 85 кВт/116 к.с. при 4 000 об/мин и макс. въртящ момент от 260 Нм между 1750 и 2500 об/мин.
За повече информация изтеглете прикачените файлове
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!