Разработват новия SSC, който трябва да си върне рекорда от Veyron SS

Общи 03 септември 2010 | Speed-Press.com A- A+ 1238 посещения | без коментари

На 13 септември 2007 г. SSC Ultimate Aero записа името си в графата „Най-бърз сериен автомобил в света" с постижението си от 412,38 км/ч. По това време дори не можеше да се смята, че SSC в действителност е истинска автомобилна компания. Тогава за Джерод Шелби работят само 16 човека, чиято единствена цел е да победят Bugatti Veyron. Правят го с мощния 1200 к.с. автомобил, един от които кръстосва пътищата в България. Собственик е варненецът Веселин Марешки.
Наскоро обаче Голиат, в лицето на Volkswagen Group и Bugatti, материализира гигантския си потенциал с Veyron Super Sport, създаден отново да си върне приза за най-бърз на планетата. По време на този опит екип на TopGear UK бе на мястото и за събитието може да разберете от българското издание на най-популярното автомобилно списание, което в момента е на пазара. В него първо Капитан Бавен, в лицето на Джеймс Мей, достига скорост от 417 км/ч, а след това тестовият пилот на Bugatti записва невероятните 431 км/ч. Огромната мощ на Голиат - 1200 к.с. под капака на Veyron Super Sport, даде резултат. Но не за дълго.
Екип на TopGear веднага прелетя океана, за да види какво се случва в гаража на SSC. А там се случват чудеса. Второто поколение на Ultimate Aero ще се продава от края на следващата година и според разработващите го той ще е способен да развие 442 км/ч! Гледайки тези снимки и подробностите (тях ще научите само ако прочетете брой 42 на TopGear България, който ще е на пазара на 22 октомври) за никого няма да е изненада, ако Давид срази Голиат... отново.
Този футуристичен куршум, изработен изцяло от композитни материали и по технология, по която се изливат монокоците на болидите от Ф1, ще предлага съотношение мощност към маса от доста над 1000 к.с. на тон. За да сме конкретни: 6,8-литровият twin-turbo ще се развърта до 9000 об./мин и ще генерира феноменалните 1350 к.с., които вече са доказани на динометъра на компанията. За разлика от сегашния модел, който има и стомана в конструкцията си, новият ще е изграден единствено от карбон, като изключение са само алуминиевите греди зад колелата, които се грижат за заздравяване й. Трансмисията ще е същата, както и тридисковият съединител. Аеродинамиката е тази, която прави разликата. Сами виждате, че формите са подчинени единствено на нея, като отзад дори виждаме и т.нар. blown diffuser, подобен на тези в болидите от Формула 1, които направиха истинска революция този сезон.
Цената на това бижу ще е $970 000, много под тази на Veyron SS.
Всички подробности - от 22 октомври на страниците на TopGear България.

 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте